FAQ

  • U kojem roku mogu očekivati odgovor na moj upit?
  • Naši agenti na sve upite odgovaraju u roku od 24h, radnim danom od 9 do 17 h.
  • Da li treba da se izmerim?
  • Merenje je neophodno za artikle uz koje je priložena tablica sa dimenzijama, a ujedno i najbolji način da zaista budete sigurni da će Vam artikl u potpunosti odgovarati. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice možete nas kontaktirati na neki od ponuđenih načina.
  • Da li mogu platiti pouzećem / prilikom preuzimanja paketa?
  • Ovaj način plaćanja dostupan je za sve adrese dostave na teritoriji Republike Srbije, izuzev KiM.
  • Da li mogu platiti putem Paypala?
  • Možete, za više dodatnih informacija pročitajte deo “Dostava i plaćanje” gde možete saznati sve detalje. U slučaju da i dalje imate nedoumice budite slobodni da nas kontaktirate.
  • Da li paket dolazi na kućna vrata i šta ako niko ne preuzme paket?
  • Paket dolazi na kućnu adresu i imate pet radnih dana da ga podignete.
  • Da li je moguće nakon potvrde narudžbe menjati adresu dostave paketa?
  • Moguće je ukoliko je adresa sa teritorije Republike Srbija, a za inostrane adrese imate 48 časova od potvrde narudžbine za izmene.
  • Da li mogu zameniti proizvod ako je boja nešto drugačija / ako se nisam dobro izmerila/o ili ako nisam čitala/o opis o sastavu materijala?
  • Boje artikala mogu nešto odstupati zbog svjetlosti te zbog kontrasta na ekranu računara te zamena zbog neznatne razlike u boji nije moguća. Zamena artikla zbog lošeg merenja / ne čitanja opisa artikla nije moguća.